Customer Care

B1 i wyżej

Informacje o kursie

Popraw umiejętność życzliwego i profesjonalnego komunikowania się z zagranicznymi klientami

  • Naucz się komunikacji taktownej i przyjaznej klientom
  • Popraw precyzję swoich komunikatów
  • Poznaj sposoby dyplomatycznego radzenia sobie w sytuacjach problematycznych 

Warsztat obejmuje następujące elementy

  • Nawiązywanie relacji
  • Wymowa i rozumienie różnych akcentów
  • Precyzja komunikacji – przedstawianie faktów, liczb, wymiarów, dat, adresów itd.
  • Radzenie sobie z reklamacjami

Cena

Podana cena dotyczy jednej osoby i obowiązuje przy zamówieniu podanej liczby miejsc na dowolny kurs z naszej oferty.

499 PLN
1 – 5 osób

399 PLN
6 – 15 osób

299 PLN
16 lub więcej osób

Powrót do listy kursów

Zapisz się online:


This website uses visitor cookies to provide services, personalize ads, and analyzing. By using this site you´re agreeing.